Home

العفريت اللي بيخوف

اكتشف أشهر فيديوهات العفريت اللي بيخوف بيخوف في الليل TikTo

  1. اكتشف الفيديوهات القصيرة المتعلقة بـ العفريت اللي بيخوف بيخوف في الليل على TikTok. شاهد المحتوى الشهير من المبدعين التاليين: اجمل فيديوهات كوميديه(@mahmoudelhosseny250gmai8), aAhmed sarook(@ahmedsarokh3), داندي (@omardandy2), عبدالله عبود(@3bdallah_3bood.
  2. اكتشف الفيديوهات القصيرة المتعلقة بـ العفريت اللي بيخوف العيال الصغيره على TikTok. شاهد المحتوى الشهير من المبدعين التاليين: selimvideos(@selimvideos), selimvideos(@selimvideos), ⭐محمد رانجو⭐(@mohamed.rango), داندي (@omardandy2), شرطه الأطفال المرعبه.
  3. اللي بيخاف من العفريت بيطلعله! 5 حجات تعملها لما العفريت يطلعلك! وهرد على أسئلتكم هنتكلم عن مشاعر الاحراج والاهانة والاحساس بالذنب والخزي والعار.
  4. اللي بيخاف من العفريت بيطلعله. Al Nahar Drama posted a video to playlist ‎‎أقوى مشاهد الاكشن في ظل الرئيس‎‎
  5. إنيميشنات AnimationATاللى يخاف من العفريت يطلع له | إنيميشنات AnimationATظبطنا بقى بالاشتراك فى القناة وتفعيل زر.

اكتشف أشهر فيديوهات العفريت اللي بيخوف العيال الصغيره TikTo

‫اللي بيخاف من العفريت بيطلعله! - Bassant Helmy - بسنت

استخدام عيطوش العفريت العفريت العفريت الازرق العفريت الحقيقي العفريت الصغير العفريت العفريت العفريت اللي بيخوف العفريت في المنا اكتشف الفيديوهات القصيرة المتعلقة بـ العفريت اللي بيخوف الاطفال على TikTok. شاهد المحتوى الشهير من المبدعين التاليين: selimvideos(@selimvideos), شرطه الأطفال المرعبه(@mohsenkamel35), محمود الحسيني(@mahmoudelhosseny250gmai8), aAhmed sarook(@ahmedsarokh3), شرطه. اللي يخاف من العفريت يطلع له الشركة الألمانية لمكافحة الخوارق #جمجوم_وبم_بم يعرض الآن على #ShahidVI العفريت اللي بيخوف اللي بيخاف من العفريت بيطلعله . إستكمالًا لأحداث الجزء الأول، تدور الأحداث بقرية الصفوانية التي تقع على مشارف الجبل بمركز نجع حمادي

اللي يخاف من العفريت‏ تحمل عبارة دماء على الجدار معنًى جديدًا، ويُجدي قرص تحسين القدرة الجنسية للرجال أكثر من اللازم، فيما يلتهم زبائن مطعم الأطعمة كلّها العفريت بيخوف لما احنا نديله. بيقولوا ان اللي بيخاف من العفريت بيطلعله بس هو الموضوع مش كده !!.樂 سيدنا علي بن ابي طالب بيقول: كل متوقع آت. يعني الحاجه اللي بتشغل بالك بيها هي اللي هتحصل لو انت متوقع ديما ان جايلك خير يبقى.. _ لا و شوف العبيط كان خايف من العفاريت مش عارفة جن ايه اللي فرحان بنفسه ده العفريت اللي في فيلم كامب بيخوف اكتر منككك = اننتيي بتشوفي اليوتيوب بتاااعي. قربت منه وهي بتقول بثق

تيتو وبندق صبحلي علي اللي معاك Tito W Bondoaa Sab7ly 3l Lly M3aak تشغيل . تحميل . أضحك رقص العفريت تشغيل . تحميل . حمدي الميرغني بيتريق على أغنية عو عو قدام دياب ودياب يرد بأبداع فني على خشبة المسرح اللوكاندة. العفريت اللي بيخوف. حسين ال لبيد الغلا. اوراق عمل لغتي ثاني ابتدائي. المستعمرة البكتيرية. مرحلة 415. موعد نزول أفلام 2021. تنمية المهارات اللغوية عند ماريا منتسوري. متى يتم بتر القدم السكري 2-محمود خليل يكتب: اللى بيخوّف م العفريت يطلع له..

يقدم اليوم السابع خدمة جديدة تهدف إلى إمداد القراء بأبرز ما كتبه كبار الكتاب فى الصحف المصرية، حيث تناولت العديد من القضايا والملفات التى تشغل الشارع المصرى، رامز أطلق عنان الشر الكامن في عقول جمهوره فقدموا أكثر من 4000 فكرة مجنونة، أخطرها اقتراح أحمد خضير: يعمل مقلب في الفنانيين يتصل بفنان اللى يتعمل فيه المقلب ويقوله الحقنى تعالى أنا فى المكان الفولاني ووانا بعمل مقلب فى. Mia Khalifa. 3.2M Likes, 26K Comments. TikTok video from Mia Khalifa (@miakhalifa): We couldn't find the audio. original sound العفريت اللي بيخوف. فوائد حجر الزمرد. رسم سهل وبسيط بقلم الرصاص. سعر تحليل الروماتويد في معمل البرج. مسك الدفاتر التجارية. بدائل Xanax. دورات تمريض 2020. كلمة عصا أصلها. قصيدة ياصديقي. خلطة المحشي.

لكن في مثل بيقولك اللي يخاف من العفريت فطرية بس مثلا الطفل فى اول حياته مش بيكون عارف ايه اللى يخوف وايه اللى مش بيخوف لكنه بيعرف ده من خلال التربية والسلوكيات اللى بيشوفها وبيتعلمها. حسن حسني. أو في قول آخر الحظ الطاير. حسن حسني. أو في قول آخر الحظ الطاير. عارف يعني أيه تتحول من ممثل موهوب لأنك تبقى الحظ، لا كمان ده أنت مش مجرد حظ وبس، ده أنت بقيت الضهر اللي بيسند جيل كامل. كله يركز كدا عشان هنتكلم انهارده عن أكتر 3 حاجات بتلخبط الكبير قبل الصغير :D = و هما In , on , at ومش محتاجين نفكركم أيام الأمتحانات بتبقو عاملين أزاى و انتو قاعدين بتفكرو ياترى هى الإجابة In.. اللي يليق بهذا الصرح الكبير (( منتدى العرب المسافرون )) ، وأخاف اطلع برع امشي من غرفتنا لين عندهم واعبر الحوش ، الصراحه يخوف وخصوصا وجود العفريت بوذا اللي واقف برع ، وكله احس انه يطالعني.

مباشر نت | أخبار الوطن | 03 04 م الخميس 13 يناير 2022 صدمة لموسيماني بعد إصابة أكرم توفيق أخبار متعلقة اللي يخاف من العفريت يطل ما عليك سوى الانتساب إلى هذه القناة للاستفادة من المزايا:https://www.youtube.com/channel/UCPMZdI4j4KZ1VqtgF8IzoDQ/joi بسم الله والحمد لله والصلاة والسلام على رسول الله ، أما بعد : اولا / مقدمة هامة : قلنا في مقال سابق وشرحنا ان من اهم اسباب صعوبة وتاخر علاج السلالة الزهرية المستهدفة هو انهم مستهدفين من ملوك سحرة الجن والعفاريت السحرة. فيديو قصير في معنى المثل اللي بيقول اللى يخاف من العفريت يطلعلهقناة قصة مثل و معلومة Fish toon#Shortsالتعريف.

‫Al Nahar Drama - اللي بيخاف من العفريت بيطلعله Facebook

تحياتي ، سيدتي. قدم لها الصبي تحية عرضية لا تتناسب مع حالته الفظيعة. نظرت ماكس ببرود إلى وجه الصبي المتهالك وطلب من الخدم تحضير.. عمارة رشدي بالاسكندرية المشهورة بعمارة العفاريت بعد التجديد .العمارة تم انشائها سنة 1961 هذا وللمرة الأولى منذ 57 سنة، عادت الحياة فى العمارة رقم 412 على طريق «الحرية» بمنطقة «رشدى» فى الإسكندرية، والمشهورة باسم (عمارة.

من الصعوبة أن نحدد الزمن التاريخي لنظام الثأر في المجتمع المصري قديمه وحديثه فلم يسرد لنا التاريخ الفرعوني أنباء عن الظاهرة، وهل كانت عهد قدماء المصريين جرائم قتل بدافع الثأر حتى أصبح يمثل شكلاً اجتماعيًّا يعترف به. انت اللى عرفته مكانى!! - اخوكى ده يخوف العفريت. مايتخافش عليه . - والله يامجدى رخم. وما عندك دم. رفع الوساده من على وجهه قائلا بغضب مصطنع : فكرينى لما اصحى ابقي احاسبك على طولة اللسان دى .. يموت اذا تعرض الى اشعة الشمس ويتحول الى حجر ولم تصلنا معلومات كافية عن انثى الغول وقد ذكرت في مواضيع قليلة جدا قيل هي غولة وقيلة السعلوة وهناك رواية عربية تتحدث عن غولة كانت تسرق التمر وحين. لقد كرست المقامات سلطة النموذج: جل المقامات التي ظهرت في تاريخ الأدب العربي عبارة عن نسخ مطابقة للأصل؛ الذي ظهر في القرن الرابع الهجري مع الهمذاني(ت398ه)، واتخذ صورته النهائية مع الحريري(ت 516ه). الجديد الذي نزعم تقديمه.

اللى يخاف من العفريت يطلع له إنيميشنات AnimationAT

تعرف نبحث في غوقل علي شبيه باللي شفتو مالقيتوش..واحد بالحواجب وشعر شنبات عمري ما شفتو في الانترنات لن تجد اي صورة له، ما يشبهه هو التنين الصيني في الميثولوجيا الصينية لو تقرى لتاريخ الطبري او ابن كثير وغيرهما، وردت في. الدعوة الدهروشية الكبرى . بقلم الشيخ محمد الفارسى . ألــــــــــــــدهروشية الكبرى ولأول مره مع تصاريفها ألثمانيــــة عشــــــــــــر.. فصل في دعوة الدهروشية الشريفة و هي: بسم الله اهيا شراهيا.. مرحبا زوار موقع قصص وحكايات نعرض عليكم مجموعة رائعة من أروع و أجمل واقوى قصص رعب 2019 مخيفة قصيرة لعشاق الرعب والاثارة قصص مخيفة جداً احداثها رهيبة بعضها قصيرة والبعض الاخر طويل نترككم مع قصص رعب قصيرة ونتمتى ان تنال. أغلب النباتات على وجه الأرض تحتوي كمية معينة من السّم كسلاح للدفاع عن نفسها، لكن تختلف فعاليته من نبتة إلى أخرى فهناك المخدرة وهناك القاتلة، وهناك من لا تؤثر إلا إذا أخذت منها جرعات كبيرة وأخرى تقتل بمجرد أخذ غرامات.

اللى بيخاف من العفريت بيطلعلو - YouTub

باب الجهر بالقراءة في الصبح والقراءة على الجن • عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ رضي الله عنه، قَالَ: مَا قَرَأَ رَسُولُ اللهِ صلى الله عليه وسلم عَلَى الْجِنِّ وَمَا رَآهُمْ. انْطَلَقَ رَسُولُ اللهِ صلى الله عليه وسلم في. :d يقولون بالامثال اللي يخاف من العفريت يطلع له :d وأنت كنت خايف من المصعد أنه يتعطل وتعطل بالفعل أخوي أنا دايما تصير لي اللي أخاف منه بقدرة قادر يصير وبسرعه بعد . : فالذنوب الصغيرة تجتمع وتتحول إلى الكبائر ، ومَن لم يخف اللهَ في القليل لم يخفه في الكثير ، ولو لم يخوّف إذا قرأت هذا الدعاء في القنوت بتوجه ، فهو كافٍ لإبطال مفعول هذا العفريت. محمود خليل: اللى بيخوّف م العفريت يطلع له الجمعة، 21 أكتوبر 2016 10:33 ص . لا توجد تعليقات على الخبر. مبروك يا جماعه العفاريت هتطلع لنا فى التلفزيون واللى عايز يخوف اطفاله يفتح لهم قناة الحافى دى قصدى الحافظ ويقوله لو مش شربت اللبن يا حبيبى هجيب لك العفريت اللى جوا ده يخوفك

كم قرين للإنسان ؟. واحد فقط لانه قرينه واذا كان به عدة قرينات فانه سيغار قرين الانسان الاصلي ويقتل جميع الاقرانة الذين فيه. قال الله تعالى : ( قَالَ قَرِينُهُ رَبَّنَا مَا أَطْغَيْتُهُ. اذكرك ياللي انت ناسي و اوقف بوجهك يا قاسي وطلع بخار وبدت ايقاعات وصوت الشاعر يصف مايريده خالد من العفريت من صفات العرايس وبعد كذا دخلت ديما وميس والشاعر يوصفهم الى ان وصلو عند خالد وقدم لهم.

العفريت الحلقة 1 يوتيوب موسيقى Mp3 مجانية وأغاني mp3 واحد عايز يخوف أولاده ذبح زوجته بلديتنا ----- نفسى تحللنا موضوع الحروب والنزاعات والبلاد اللى بتتحرق والناس اللى بتموت دى.العفريت فكر شوية وقالة لالا دا موضوع صعب قوى عليا شوفلى موضوع اسهل. قوه بنات يفترض اني انام الحين لكن طرا علي بالي موضوع و ادري ماراح انام الا عقب ما انزله :p الموضوع يتني فكرته من عقب موضوع بولنديه و شقتها اهيا وريلها ويا الزهيويه و حطيت روحي مكانها ما تخيلت الوضع صراحه :eh_s(2): ما علينا. هل تفضّل مشاهدة الأفلام التي تحبس الأنفاس؟ نُقدّم لك أفلام الإثارة هذه.قتل وسرقة وكوارث وغموض... جميعها مُتاحة ومليئة بالتشويق

صدى البلد خبيرة علم الطاقة :اللى يخاف من العفريت يطلعله

ل بارح في لحضة يأس جاني عفريت قلي شبيك ولدي قتلوا بلادي ماشية في هاوية ومنعرفش شنعمل راني ضعت وحرت .قلي لا تيأس هاني هوني تمنى أمنية قتلوا تحكي بجدك ؟؟ قلي وي نحكي بجدي مستانس نفدلك معاك ؟؟ قتلوا باهي يا سي العفريت نتمنى. رواية أبناء الكابر (خارج قانون الحب 3) الفصل السادس والعشرون 26 بقلم روزان مصطفى. وفجأة خبط على إزاز عربيته حد. نزل عزيز إزاز العربية وهو بيبص للراجل اللي واقف قدامه. الراجل الغريب : لو عاوز. جسمها يخوف بصراحة الملك ملك في كل شي يقدمه يا غالي علي الروعه عينه لوحدها تهيج العفريت وجسم كرباج العودة إلى الافلام القصيرة و البلوتوث عرض Short Arabic Clips. قم بتنزيل BlueStacks وتثبيته على جهاز الكمبيوتر الخاص بك. أكمل تسجيل الدخول إلى Google للوصول إلى متجر Play ، أو قم بذلك لاحقًا. ابحث عن Granny في شريط البحث أعلى الزاوية اليمنى. انقر لتثبيت Granny من نتائج. الغول والسعلوة اشهر شخصيتين مخيفتين في الميثولوجيا العربية والغربية - عدي العباد

اخبار , اخبار الفن , صور فنانين , اخبار الفنانين , مسلسلات , 2016 , مطربين , احدث المسلسلات , نجون. انواع الجن 1-الغول الغول في لغة العرب هو الجان الذي يبدي بالليل , فهو اكثر ما يتراءى في الليل لمن يسافر وحده وأوقات الخلوات , ويكون الانسان مقابل حجمه كالطفل الرضيع عند امه , ومن اعماله يصد المسافر عن الطريق ويفزع وربما. استمتعوا معنا الآن في هذا المقال عبر موقع قصص واقعية بأجمل قصص حقيقية عن الجن 2017 وللمزيد يمكنكم زيارة قسم : قصص جن. اترككم الآن مع قصص حقيقية عن الجن

لكل إنسان قرين من الجن..اعرف قرينك وكيف تأمنه ؟. هناك ما يسمَّى القرين وقد جعله الله تعالى مع كلِّ أحدٍ من الناس وهو الذي يدفع صاحبه للشر والمعصية باستثناء النبي صلى الله عليه وسلم. قال الله. إبليس مارد العفريت معزة القبور لملكين هاروت وماروت علامات السحر في البيت علامات المسحور علامات السحر في المنام علامات السحر المأكول علامات الحسد هيا الشعيبي. وكنت قد عزمت على الهرب ايضا لكن آيات حرق الجن العاشق . أدعية وأذكار الوقاية من الشياطين والجن . أدعية للحماية من الجان . المراجع آيات حرق الجن العاشق إن القرآن الكريم خير شفاء ووقاي ظهور القرين مكان المقتول خرافة لا تليق بالمؤمن كثيرا ما نسمع أنه إذا مات أحد محروقا أو مخنوقا في شقة أو في شارع يطلع مكانه عفريته وإذا قلت لأحد أن يسكن في نفس الشقة التي مات فيها هذا الشخص رفض؛ لأنه يخاف من عفريت الميت.

زومبي يرقص - YouTub

ساعات هواوي الجديدة الذكية. ساعات عالمية. بمواصفات 100/100 拾 ساعات خرافية. بإمكانيات غير منتهية اشتري الآن Huawei Smart Watch GT3 بسعر مميز جدا.. ومع ذلك, يقول هذا العفريت: أنا التزم بالمجيء به, على كبره وثقله. وبعده, قبل أن تقوم من مجلسك, الذي أنت فيه. والمعتاد من المجالس الطويلة, أن تكون معظم الضحى, نحو ثلث يوم, هذا نهاية المعتاد الحمد لله، والصلاة والسلام على رسول الله، أما بعد: فقوله -تبارك وتعالى: وَوَهَبْنَا لِدَاوُودَ سُلَيْمَانَ نِعْمَ الْعَبْدُ إِنَّهُ أَوَّابٌ ، يقول: ثناء على سليمان بأنه كثير الطاعة والعبادة والإنابة إلى الله. الغول والسعلوة اشهر شخصيتين مخيفتين في الميثولوجيا العربية والغربية - عدي العبادي - مركز الدراسات والابحاث العلمانية في العالم العرب

احلا كرسي متحرك - YouTub

العفريت پازوزو من أرض آشور إلى هوليوود عضيد جواد الخميسي 2021 / 6 / 16 پازوزو ؛ إله (عفريت ) آشوري / بابلي شرّير، والأكثر شعبية في بلاد الرافدين خلال الألفية الأولى قبل الميلاد ، وهو ابن هانبي أو (هانبا) ملك عفاريت العالم. ولما اجمعت قريش الخروج إلي بدر ذكروا ما بينهم وبين كنانة من الحرب فكاد ذلك يثنيهم لهم إبليس في صورة سراقة بن مالك بن جعشم المدلجي - وكان من أشراف بني كنانة- فقال لهم : أنا جار لكم من ان تأتيكم. [الأرشيف] الصفحة 87 دردشة حوامل شاركوا جميعا و لكم الفال طـبـيـبي لدردشــة الحوامـــــ

أسلوب و أسلوب يحيى حقى نموذج من القصص التى لا تعجب الكاتب : من أجل التقريب بالتشبيه لا من أجل التندر،إليك نموذجًا من اختراعي طبعًا لمطلع قصص عديدة يقرؤها ع شي عجيب وطويل مره : قصيده اليامي( النجمه السداسيه والزئبق الازرق) في الجن والتي رد فيها على ناصر الفراعنه ملتقى الفنون الأدبي رواية يوميات يوسف ونور الفصل الثاني 2 بقلم نورهان أحمد رواية يوميات يوسف ونور البارت الثاني رواية يوميات يوسف ونور الجزء الثاني رواية يوميات يوسف ونور الحلقة الثانية يوسف جاي من الشغل مفرهد وتعبان وشايل كوم طلبات. العفريت وهو الذي له من القوة والقدرة ما ليس لغيره من الجن كالعلوم الصعبة وجلب الاخبار والبناء والسرقة وحمل ما يعجز الانسان حمله وله سلطنة وحكم وخدام من الجن يخضعون لأوامره وكلما كبر العفريت. تفسير حلم الجن لابن سيرين. لقد فسر ابن سيرين في رؤية الجن على أن الرائي الذي يرى نفسه يتحول إلى جن فهو شخص مكروه، ويكيد لمن حوله من الناس، ولكن فمن يرى في منامه ساحر من الجن فهو يدل على سوف يحصل على المال الوفير، وفيما.

اكتشف أشهر فيديوهات العفريت اللي بيخوف العيال TikTo

سامي يخوف وسام سبايدر مان القوي - YouTub وزوجته إلى نيويورك، وعادت قوى بيتر له حيث قام جسده بإعادة تلك القوى ومعالجة نفسه، وبشكلٍ مفاجئ تلد جين ويتم اختطاف الطفل من قبل العفريت، عندها. ‎Spider Man. إلي تدعمه سيارة يطلع برع؟؟ ‏صومالى ركبه عفريت العفريت مات من الجوع ***** ‏محشش سأل واحدة اسمك ايه؟ اجابت : أسماء. فقال: يعني ما فيش اسم محدد واحد يبي يخوف أولاده ذبح زوجته.

استخدام عيطوش العفريت - مملكه العلوم والخفاي

فتاة القصر الملعون الجزء الثاني ( عودة صانع العقد) الحلقه الثانيه. اسراء وسعد واقفين قدام القصر والظلام حالك حواليهم. -خليكي هنا يا اسراء واسمعي الكلام. -سعد عشان خاطري انا مليش غيرك خدني معاك. عنوان المقالة: لي دونغ ووك، شعر طويل جريء + تحول إلى ميكي ماوس بشري. المصدر: Nate [+1,785, -91] كلا ㅠㅠ [+1,481, -104] أنا لم أرى أبدا أي مشهور تبنى جيدا مظهر الشعر الطويل باستثناء وون بي اختصار الشيطان ( إحذروا..رموز منتشرة بالعالم غير مفهوم معناها إلا لقليل. في المسيحية، الثالوث الأقدس هو عقيدة مسيحية تقول أن الله هو إله واحد متواجد،في نفس الوقت والى الأبد، في ثلاثة أقانيم: الأب , والابن , والروح القدس. عدد2 من ينظر للخريطه الجغرافيه للوادى يجد ان مساحته تشبه ثمرة الكمثري يحتضن الوادى من الشرق. الموت مش بيخوف الموت حقيقه ولازم هايجى مش معنى انك مش بتفكر فى بكرا ان بكرا مش هايجى على شان كدة النبى عليه الصلاه والسلام هو اللى امرنا بالاكثار فهذا التعهد من العفريت الجني والتزامه.

Video: اكتشف أشهر فيديوهات العفريت اللي بيخوف الاطفال TikTo

Shahid - اللي يخاف من العفريت يطلع له

مسلسلات. ساعات من المتعة والإثارة والبهجة بمسلسلات لا تفّوت يتم تحديثها بشكل أسبوعي! بتنوع الخيارات المتاحة من اكشن ودراما ورومانسية وكوميديا واثارة وتشويق يمكنك الآن مع Viu ان تشاهد حلقة. تاريخ التسجيل : 20/11/2009. موضوع: أحلى النكت الجزائرية بالدارجة اضحك من القلب الثلاثاء مارس 23, 2010 9:46 pm. السلام. عليكم اضحك معانا شويا واذا متحبش ابكي احسنلك. السلام عليكم. كان الحلاق شادد مغناطيس. لقاء مع كاتب رعب book. Read 417 reviews from the world's largest community for readers. امبارح وصلني ورق بخط ايدك مليان طرق تحضير الجان أو استخدامه. يعني.. مسجات نكات مسجات نكات جديدة مسجات نكات 2008 مسجات نكات 2009 مسجات نكات روعه رسائل نكات مسجات نكات مسجات نكات محشش وقفوه الدوريات قالوا له : ليش ماربطت الحزام قال : أصلآ ماعلي بنطلون فجئه لاقيت حاجه سوده كبيره شكلها يخوف وعنيها لونها احمر كانت عايزة تمسكني وندهت عليا لما صرخت. هند صبرى ، ممثلة تونسية عايشة فى مصر وحصلت على الجنسية المصرية. مع العفريت . البهوات اللى.

العفريت اللي بيخوف — ولمن يخشى أقول: اطمئنو

تقدم بوابة الحركات الاسلامية أبرز ما جاء في الصحف ووكالات الأنباء العربية والعالمية بخصوص جماعة الإخوان، بكافة أشكال التناول الصحفي (أخبار - تعليقات - متابعات - تحليلات - آراء) اليوم 20 فبراير 2020. هي لعبه قوانينها ام ان تقتل او تقتل فلا احد يقف في طريق الاخر. قوانينها اكذب،خون،اخدع ،غش و اياك ان تترك اثر. هي لعبه لنوعين من البشر الاذكياء و المرضى المتعطشون . تبدأ و لاتنتهي و لا متحكم بها. «زَيِّ اللِّي رَقَص فِي السَّلَالِمْ؛ لَا اللِّي فُوقْ «زَيِّ جِنْدِي الْمَقَاتَهْ يِخَوِّفْ عزمه التعب، ويكثر ضربه للنَّشيط في الشر، والصَّواب في العِفريت (كسر أوله)، والعامَّة.